نفروپاتی دیابتی با 25٪ عملکرد کلیه چگونه آن را بهبود بخشد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من یک بیمار نفروپاتی دیابتی هستم و دکتر به من گفت که عملکرد کلیه در حال حاضر 25 درصد است. من می خواهم به دانستن است هر راه که می تواند عملکرد کلیه من اگر بله، چگونه بهبود، وجود دارد؟ در واقع، تابع کمتر کلیه است با توجه به آسیب کلیوی، بنابراین تا زمانی که ما می توانیم کلیه های آسیب دیده ما می توانیم عملکرد کلیه را بهبود بخشد تعمیر.

آیا راه است که می تواند عملکرد کلیه را بهبود وجود دارد؟

در گذشته، هیچ راه است که می تواند عملکرد کلیه را بهبود وجود دارد. از آنجا که کلیه های آسیب دیده سخت به تعمیر.

پس از سالها تحقیق و درمانگاه تجربه، کارشناسان اختراع یک سری از روش های درمانی بر اساس سنتی گیاه طب چینی، که با هدف تعمیر کلیه های آسیب دیده. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک از معروف ترین آنها است، و در حال حاضر از آن است که به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه؟

همانطور که ما در آغاز اشاره شد، اگر ما می خواهیم برای بهبود عملکرد کلیه باید کلیه های آسیب دیده تعمیر. و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی گیاه چینی سنتی، می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقیمانده از آسیب بیشتر توسط رگ های خونی بزرگنمایی، ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز.

علاوه بر این، انواع بسیاری از گیاهان را می توان در این درمان استفاده می شود وجود دارد. بنابراین در طول درمان، پزشکان گیاهان diffetent بیمار بر اساس شرایط خود ترتیب.

بیمار نفروپاتی دیابتی با 25٪ عملکرد کلیه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به آنها برای زندگی بهتر و طولانی تر است.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی و یا بهبود عملکرد کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/diabetic-nephropathy-treatment/4026.html





:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، نفروپاتی دیابتی با 25٪ عملکرد کلیه، چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: